»V razmerah in okoliščinah, ko se je zaradi pandemije politika pretvorila v koreografinjo, ko je razmaknila razdalje med telesi, preprečila dotik in ustvarila družbene partiture s telesnimi scenariji, kakršnim doslej še nismo bili priča, smo se na CoFestivalu odločili ples nastaviti 'na glas'. Zelo naglas.«
»sodobni ples v svojih dobrih primerih nikoli ni bil utišani podložnik in je vselej imel svoj specifični glas«
»V razmerah in okoliščinah, ko se je zaradi pandemije politika pretvorila v koreografinjo, smo se na CoFestivalu odločili ples nastaviti 'naglas'. Zelo naglas.«
»Sodobni ples v svojih dobrih primerih nikoli ni bil utišani podložnik in je vselej imel svoj specifični glas.«
»Zdaj, ko si v disciplinarnih koreografijah po mestnih ulicah znamo utelesiti delček svobode, kakor da bi udejanjali užitek v inventivnih plesnih partiturah, so nemara izpolnjeni pogoji, da lažje razumemo, kdo ali kaj so resnični ojačevalci naših glasov.«
»Zdaj ko si v disciplinarnih koreografijah po mestnih ulicah znamo utelesiti delček svobode, kakor da bi udejanjali užitek v inventivnih plesnih partiturah, so nemara izpolnjeni pogoji, da lažje razumemo, kdo ali kaj so resnični ojačevalci naših glasov.«
»Po sedmih letih nam je z načinom vzajemnega dialoga in vzdrževanja kuratorskih standardov uspelo v dvorane privabiti javnost, ne občinstvo.«
»Poudarila bi, da naše kuriranje ni kompilacija individualnih izbir, ampak program ustvarjamo skupaj, konsenzualno.«
»Ne zanima nas samo, kaj naša individualna ali kolektivna telesa so, ampak kaj lahko šele postanejo; ne zanima nas zgolj identiteta, ampak predvsem razlika, ne zanima nas samo, kako vešče se lahko telo premika, ampak ali se je sposobno z dotikom ali stikom odzvati na naše telo, si vzeti svoj pripadajoči čas, odpreti prostor skupnega in z nepredvidljivimi zamislimi poiskati oblike ali prehode stičišč, ki jih samo ne zmore načrtovati.«
»Ravno, ko zaključita študij in naredita prvi korak v poklicno življenje, se svet zapre. Zapre in zahteva fizično razdaljo. Gledališče in ples nujno potrebujeta prisotnost gledalca, zahtevata človekovo bližino. Prvič po odločitvi za študij umetnosti se znajdeta doma. V mestu, kjer sta skupaj odrasli.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju